• Пред да започнеме со објаснувањето околу намалувањето или примената на Пита доша, можеби ќе сакате дополнително да прочитате за Tridoshas, и Tridoshic Recipes  доколку не сте го сториле тоа порано. Пита е одговорна за сите типови на трансформација во телото и има квалитети на состојби: Жешка, Остра, Течна и Масна. Затоа се што ги има овие квалитети, храна или животен стил ја накачува Пита, затоа што правилото „Ми се допаѓа“ го зголемува „Ми се допаѓа“. Затоа, повеќето од нас ќе имаат полез од „Разладување“ особено во време на врело лето, особено во Јуни, Јули и Август.

Фактори кои влијаат на Пита доша

Баланс – Пита

Дизбаланс – Пита

Конзумирајте оброци на пладне, особено храна која е слатка, лута, горчлива на вкус и значително сува во својата текстура. Осигурете се храната да биде чиста и здрава

Конзумирајте лута, зачинета, масна храна, особено зачинета и лута на вкус.

Работете во ладни, суви простории каде имате чувство на контрола (каде е на пр. Местот каде што имате сопствен бизнис)

Работете на врело сонце подолг период, и работа каде мислите дека немате доволно контрола)

Барајте баланс насекаде, заменете ја напорната работа со одмор

Бидете критични и осудувајте

Намалете ја употребата на стимуланси. Употребете заладувачки горчливи тревки како што се алое вера, глуварче, генцијана.

Употребувајте стимуланси-алкохол, кафе, чај, цигари

Носете облека која има топли бои како црвена,портокалова, жолта или смирувачки зелена боја.

Носете облека која создава светлина на телото, како виолетова, сина и бела.

За одмор, одберете смирувачки активности како што се тивки прошетки во природа и парк.

За одмор, направете стимулирачки активности, забава во парк, диско, рок концерти.

Носете облека од природни влакна како што се памук и свила. Најдобрите бои се светлите бои како белата, кремовата, сината, зелената и виолетовата.

Носете облека која има светло црвена, жолта, портокалова или црна боја.

Земајте ладни прошетки за време на полна месечина

Доплнителна топлина како многу сонце, врели купки или сауни

  • Житарки: Белиот ориз, јачмен, пченица, кускус, овес, жито, трици

  • Зеленчук: Горчливо и лисјест зеленчук, брокула, зелка, карфиол, целер, краставица, печурки во мали количини, бамија, кромид (зготвен во топено масло), грашок, сладок пипер, сладок компир, тиква, никулци, зелен грав, тиквички.

  • Зрнеста храна: Адуки грав, црн грав, осушен грав, како и повеќето други видови грав, спануток, боб, леќа, продукти од соја, еднаш или двапати неделно.

  • Зачини: Разладувачките зачини како кардамом, семе од коријандер, листови од цилантер, свеж босилек, миродија, мали количина на кумин и свеж ѓумбир.

  • Овошје: Слаткото овошје како јаболката, кајсиите, авокадото, шумското овошје, кокосот, урмите, смоквите, грозјето, лубеницата,слатките портокали, сливите и калинките.

  • Млечни производи: Повеќето свежи млечни производи се добри како на пример топеното масло, свежо млеко (соодветно сварено).

  • Месо: Пита најдобро оди со вегетеријански тип на исхрана, но секако дозволено е употреба на пилешко месо, месо од мисирка, кое треба да биде печено или сварено.

  • Ореви, лешници, бадеми: Неколку ореви, или семкасто овошје е многу масно или загревачко. Сончогледот и бадемите можат да бидат добри доколку се употребуваат умерено.

  • Масти: Топено сирење, сончоглед, маслиново масло, канола, мали количини на сусам

Print Friendly, PDF & Email