Како Ајурведата препорачува да се справите со ракот на дојка

од / 20th октомври, 2017 / Uncategorized @mk / No Comments

Ракот на дојка е состојба на идиопатски грануломатозен маститис (IgM) кој се смета за автоимуно бенигно нарушување на дојката , карцином на дојката и апцес на дојка.

Идиопатски гранулозен маститис (IgM) на малигна хронична воспалителна состојба на дојката е и болест која најчесто влијае на женски лица од рана возраст, поточно кога се користат контрацептивни средства.

Во моментов причината не е комплетно разјаснета но во повеќето случаи и според хистологијата на овој вид на канцер истиот се смета за автоимуна реакција. Останатите искуства покажуваат дека исто така може да се појави како резултат на зголемено ниво на пролактин или инфекција со неидентификувани патогени. Најчесто во оваа состојба може да забележите тврда грутка во едната дојка – лезија , која се разликува по големина , лошо дефинирана и цврста.

Останати симптоми при рак на дојка се :

  • Промена на кожата на брадвиците слично на кора од портокал
  • Воспаление и болка на кожата
  • Исцедок од брадавиците
  • Фистула
  • Зголемени лимфни јазли

 

                              

 Ајурведска исхрана при Идиопатски Грануломатозен Маститис (IgM)

   Зошто балансирана диета е многу важна?
Конзумирањето на здрава храна е важно за сите нас, но кога некој е дијагностициран со рак на дојка тие напори мора да ги зголеми и навистина да внимава што конзумира.

Сепак, понекогаш и да внесете нешто што не треба не бидете строги кон себе, затоа што сепак борбата се води на два фронта, физичкиот и емотивниот. Затоа велиме дека балансот е најважната карактерна особина која мора да ја совладате.

Водич за здрава храна

Конзумирањето здрава храна додека се борите со ракот, како и после терапијата и вашето исцелување е многу важно, затоа пробајте да конзумирате секоја од овие 4ри главни типови на храна секој ден.

  • Јадете најмалку 5 порции од најразлично овошје и зеленчук
  • Основајте ги оброцина на растителна храна како компир, леп, ориз, паста или други карбохидрати. Секогаш користете интегрално пред обично брашно.
  • Конзумирајте Јогурт со ниска масленост или замена за млечни производи како Соја напитоците.
  • Јадете јадкасти, зрнести и целулозни плодови. Тие содржат нависоко ниво на растителни масти, влакна, протеини и живи витамини и минерали.
  • Маслиновото масло користете го како замена на сончогледовото.
  • Од животинско производство, ретко но препорачано е јајце или морка риба.

Придржувајте се кон овој начин за исхрана за брзи и позитивни резултати.


Остави коментар